Anne-Sophie Lotgering is in 2020 gestart bij Proximus als Chief Enterprise Market Officer. Zij heeft in de loop der jaren een internationale carrière opgebouwd in sales & marketing in de ICT-wereld. In haar huidige functie van CEO van Proximus NXT IT en Corporate Segment Lead is zij is verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling en groei van Proximus als B2B trusted partner en leider in ICT. Door het verkennen en ontwikkelen van nieuwe ecosystemen en partnerships garandeert zij de toekomstige groei en ontwikkeling van de activiteiten van Proximus NXT IT in een uiterst snel veranderende markt.
Ben Roelants
Uw host
Ben Roelants is een Belgische televisiepresentator, journalist en radiopresentator. Met een achtergrond in communicatiewetenschappen begon hij zijn carrière bij TV Brussel voordat hij bij de Vlaamse Media Maatschappij ging werken en presentator werd bij de jongerenzender JIM. Hij staat bekend om zijn werk voor programma's als "Vlaanderen Vakantieland" en "Junior Eurosong" en was ook radiopresentator op zenders als Radio Donna en MNM. Zijn veelzijdige carrière omvat reisjournalistiek, documentairemaker en zelfs DJ.
Jeroen Baert
Computer Scientist. Comedian. Geek.
Jeroen Baert studeerde in 2010 af als Burgerlijk Ingenieur Computerwetenschappen en deed onderzoek in de Computer Graphics groep van de KU Leuven. Hij is regelmatig te gast in duidings- en panelprogramma’s op radio & tv en trekt momenteel het land door met keynotes over topics zoals Artificial Intelligence, Metaverses en meer. Jeroen houdt ervan om op humoristische wijze hypes te ontleden en zijn publiek mee te nemen langs alle aspecten van de nieuwe technologieën die op ons afsteven.
Guillaume Boutin
Gedelegeerd Bestuurder van de Proximus Groep
Guillaume Boutin is sinds 1 december 2019 Gedelegeerd Bestuurder en zit het Executief Comité van Proximus voor. Hij is Voorzitter van de Raad van Bestuur van BICS en Telesign, evenals bestuurder van Proximus Art. Sinds 23 februari 2024 is hij ook CEO van BICS ad interim. Voordien trad Guillaume Boutin in augustus 2017 toe tot het Executief Comité van Proximus als Chief Consumer Market Officer. Guillaume Boutin begon zijn carrière bij een webstartup. Daarna trad hij in dienst bij SFR waar hij achtereenvolgens verschillende functies bekleedde op het vlak van strategie, financiën en marketing tot hij in 2015 bij de Canal+ Groep aan de slag ging als Chief Marketing Officer.
Marijke Schroos
General manager België, Microsoft
Marijke Schroos, de General Manager van Microsoft België en Luxemburg, is een doorgewinterde leider met een aantoonbare staat van dienst in de computerindustrie. Ze heeft een brede ervaring, variërend van marketing, verkoop en partnerbeheer tot communicatie, organisatorische flexibiliteit en verandermanagement. Ze heeft een sterke track record in bedrijfsontwikkeling en groeistrategieën, zowel in commerciële als in de publieke sector, waaronder EUi en NAVO.
Pieter Marnef
CEO, Chroniclefields
Pieter Marnef is een strategisch leider op het gebied van AI en digitaal entertainment. Hij is vooral bekend van Marcy Cortega, de eerste virtuele popartiest van België. Marcy werd in eerste instantie ontwikkeld als onderdeel van een jeugdserie, maar heeft zich inmiddels uitgebreid tot buiten het scherm en is nu een volledig gerealiseerde AI-gedreven persoonlijkheid. Ze treedt niet alleen op als muzikaal artiest, maar Marcy fungeert ook als een unieke tool voor klantenbinding, waarbij ze op nieuwe en meeslepende manieren interacteert met het publiek.
Christophe Crous
Corporate Segment & Marketing Lead, Proximus NXT
Christophe Crous is Corporate Segment & Marketing Lead bij Proximus NXT, waar hij zich toelegt op het stimuleren van digitale transformatie en innovatie voor zakelijke klanten. Met zijn expertise in marketingstrategie en technologische oplossingen speelt hij een sleutelrol in het afstemmen van diensten op de behoeften van klanten, met name in domeinen zoals cloud, security en networking.
Arnaud Lieutenant
Chief Information & Digital Officer, Belgische voetbalbond (KBVB)
Arnaud Lieutenant, een expert op het gebied van IT en digitale transformatie, brengt uitgebreide ervaring in het veranderende landschap van de voetbalindustrie, met de nadruk op de digitale volwassenwording ervan. Hij is gespecialiseerd in het helpen van teams bij het inzetten van geavanceerde technologieën zoals AI, geavanceerde analyses, UI/UX-ontwerp, mobiele toepassingen en cloudoplossingen om hun producten en diensten te transformeren. Arnaud's visionaire denkwijze en toewijding aan zowel technologische innovatie als ecologische duurzaamheid maken van hem een sleutelfiguur in digitale transformatie in meerdere sectoren.
Milind Pathak
Executive Vice President, Product & Marketing, Route Mobile
Milind Pathak is Executive Vice President, Product & Marketing bij Route Mobile. Hij heeft 25 jaar ervaring op de binnenlandse en internationale markt met OnlineSales.ai, waar hij Chief Revenue Officer was. Milind heeft ook gewerkt met blue-chip organisaties zoals Paytm / Madhouse Mobile (GroupM), Comviva, Buongiorno enz.
Régis Pitolet
Chief Technology Officer, i-City
Régis Pitolet is een erkend leider op het gebied van digitale transformatie en IT-management, en werd onlangs uitgeroepen tot CDO van het Jaar 2023 voor zijn werk als hoofd van IT Digitale Transformatie voor de Stad Brussel. Zijn leiderschap in het aansturen van organisatorische en digitale verandering heeft de relatie tussen burgers en bestuur aanzienlijk verbeterd en de algehele prestaties van de organisatie verbeterd. Met meer dan 20 jaar ervaring in ICT heeft Régis senior functies bekleed, waaronder die van CTO/CxO in complexe internationale omgevingen.